Witamy, dzisiaj jest Thursday, 1 August 2024 r. Imieniny: Jarosława, JustynyNadziei
RSS

Aktualności

  • Wednesday, 3 June 2015r. Oświata

    Konkurs na stanowisko dyrektora

    Wójt Gminy Kłaj
    ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora
    Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Grodkowicach
    Grodkowice 80, 32-015 Kłaj

    1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1lub § 2 lub § 10  rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 ze zm.)

    2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać następujące dokumenty:

    • uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju przedszkola,
    • kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo,
    • życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczycieli, albo stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczycieli akademickich,
    • zaświadczenia lub kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 3,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania  lub świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
    • kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
    • kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego,
    • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wystawione przez lekarza profilaktyki zdrowotnej,
    • oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
    • oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (jt. Dz. U. z 2014 r., poz.191.) – w przypadku nauczyciela lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 ze zm.) - w przypadku nauczycieli akademickich,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo  lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (jt. Dz. U. z 2013 r., poz. 168),
    • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora,
    • oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r., Nr 63, poz. 425 ze zm.).

    2. Złożone kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność  z oryginałem.

    3. Na żądanie organu prowadzącego, a w przypadku niskiej jakości lub nieczytelnej kopii - na wniosek komisji konkursowej, kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 4, 5,
    6 i 7.

    4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej informacją: „Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Grodkowicach – dokumentacja kandydata” z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego i  adresem e-mail w terminie do dnia 23 marca 2015 r., do godz. 1450 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Kłaju lub przesyłką pocztową  adresowaną na  Urząd Gminy w Kłaju, 32-015 Kłaj 655.

    5. Konkurs zostanie przeprowadzony przez Komisję Konkursową powołaną przez Wójta Gminy Kłaj.

    6. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni przez Przewodniczącego Komisji Konkursowej indywidualnie w terminie nie krótszym niż 7 dni przed ustalonym terminem.

    7. Inne sprawy dotyczące procedury konkursowej określają przepisy ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (jt. Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.) oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy.

    ZAŁĄCZNIK

Galeria