RSS

Aktualności

• Friday, 28 July 2023r. Kultura

Wycieczki UTW w Kłaju do Muszyny i do Ostrowa.

OGRODY SENSORYCZNE

W sobotę 9.07.2023 r. Seniorzy z UTW w Kłaju wybrali się na wycieczkę do Muszyny.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od zejścia pod muszyński rynek, gdzie mieści się muzeum. Przewodnik opowiedział nam dużo ciekawych opowieści związanych z historią miasta. Odwiedziliśmy też ogrody biblijne, w których pani przewodnik opowiedziała nam w jaki sposób za pomocą biblijnych roślinności rozumieć Biblię i spotkać Boga.

Odpoczęliśmy od upałów w ogrodach sensorycznych, które zachwyciły nas swoim pięknem i licznymi ciekawymi miejscami. Jest to miejsce, które powinniśmy często odwiedzać, bo nie da się dostrzec i poczuć wszystkiego za jednym razem. Tak więc - do zobaczenia.

*****

POLA LAWENDOWE

Natomiast w dniu 11.07.2023 r.  Seniorzy z UTW odwiedzili naszą "Polską Prowansję", czyli pola lawendowe w miejscowości Ostrów.

Pospacerowaliśmy między różnymi odmianami lawendy, robiąc mnóstwo zdjęć na pamiątkę. Otaczał nas cudowny zapach wzbudzający w nas urlopowy nastrój. Dla ochłody zjedliśmy pyszne lawendowe lody oraz zakupiliśmy ozdoby z lawendy oraz krzewy do naszych ogrodów.

Przykro było odjeżdżać z tak pięknego miejsca, warto je odwiedzić ponownie, tym bardziej, że jest jeszcze druga część ogrodu z liliowcami i innymi krzewami. Z utęsknieniem będziemy czekać do przyszłego roku, aby znów odwiedzić to piękne miejsce.