Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju, od dnia 21 października Kasa Urzędu będzie zamknięta.
Obsługa odbywa się zdalnie. Urzędnicy dostępni są telefonicznie i w ten sposób pomagają w wypełnieniu wniosków lub pism oraz wyjaśniają w jaki sposób można je wysłać do urzędu drogą elektroniczną. Sprawy można załatwiać przez e-mail oraz ePUAP.
Przed wejściem do Urzędu Gminy (od ulicy Płachcińskiego) w godzinach pracy znajduje się skrzynka podawcza, do której można wrzucać korespondencję i pisma kierowane do Urzędu. Osoby chcące otrzymać potwierdzenie złożenia pisma proszone są o wpisanie swojego adresu e-mail.
Jedynie w sytuacjach wyjątkowych, w których konieczny jest kontakt z pracownikiem merytorycznym prosimy o zgłaszanie się na Dzienniku Podawczym – parter (wejście od ul. Płachcińskiego) po wcześniejszym uzgodnieniu spotkania telefonicznie.
Załatwianie spraw odbywa się poprzez ePUAP, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy:
tel. 12 284 10 45
tel. 12 284 11 00
tel. 12 284 11 08
fax 012 284 11 33
Za utrudnienia przepraszamy, jednak zdrowie interesantów i pracowników Urzędu Gminy są najważniejsze.
Ważne informacje:
- Jak założyć profil zaufany?
- Godziny pracy Urzędu Gminy w Kłaju
- Referaty Urzędu Gminy
- Numer konta bankowego
Usługi dotyczące aktów stanu cywilnego, ewidencji ludności oraz dowodów osobistych:
1. W ZAKRESIE URZĘDU STANU CYWILNEGO:
- składanie dokumentów i wniosków odbywa się w sposób bezpośredni po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem tel. 12 284 13 49 lub 12 284 11 00 (w. 41)
- INTERESANCI W ZAKRESIE REJESTRACJI BIEŻĄCEJ ZGONÓW BĘDĄ PRZYJMOWANI BEZPOŚREDNIO, BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UMÓWIENIA
- dla spraw dotyczących zawarcia związku małżeńskiego i składania oświadczeń (np. uznanie ojcostwa, powrót do nazwiska noszonego przed ślubem po rozwodzie)- wizyty należy umawiać w USC telefonicznie (oświadczenia te muszą być składane osobiście).
2. W ZAKRESIE EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH:
- składanie dokumentów i wniosków dot. dowodów osobistych i ewidencji ludności ( np. zgłoszenie zameldowania/wymeldowania, zaświadczenia) odbywa się w sposób bezpośredni, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem tel. 12 284 13 49 lub 12 284 11 00 (w. 41).
- składanie dokumentów i wniosków odbywa się w powyższy sposób, z zastrzeżeniem, że odbiór dowodu osobistego będzie możliwy wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki oraz po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.