Kampania #bądźwidoczny zmierza ku końcowi. Jednak jej organizator - Agencja NPROFIT - zapowiada II edycję. Inicjatywa skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które ucierpiały na skutek pandemii.
W trakcie tegorocznej I edycji kampanii Agencja NPROFIT organizowała webinaria, które wprowadzały przedsiębiorców w tematykę pozycjonowania i reklamy internetowej. Na stronie internetowej Agencji publikowane były również poradniki dla wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji oraz chcących samodzielnie prowadzić działania z zakresu widoczności firmy w wyszukiwarce internetowej.
NOWA EDYCJA
W 2021 roku Agencja NPROFIT ponownie będzie działać dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać swoją firmę i miejsca pracy. Z pewnością skutecznie zachęci ich do większej aktywności w Internecie. Do grona organizatorów dołączy również platforma Terdeals.com.
Cele kampanii #bądźwidoczny to:
- przekazywanie w przystępny sposób wiedzy z zakresu pozycjonowania stron przedsiębiorcom i menadżerom,
- upowszechnienie wiedzy z zakresu reklamy internetowej oraz planowania i zarządzania kampanią,
- promowanie aktywności firm w przestrzeni internetowej.
Sytuacja wywołana Covid-19 wpłynęła nie tylko na pojedyncze firmy, ale i na całe branże. W trakcie kampanii pomożemy przedsiębiorcom zaistnieć na rynku internetowym. - wyjaśnia Kamil Rybicki, właściciel Agencji NPROFIT.
W trakcie II edycji kampanii #bądźwidoczny zaplanowano:
- bezpłatne webinaria dla przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem w branży e-commerce lub zwiększeniem ruchu na stronie firmowej,
- szkolenia stacjonarne (jeżeli sytuacja na to pozwoli),
- dostęp do publikacji eksperckich,
- bezpłatne audyty SEO dla firm uczestniczących w wydarzeniach, które pozwolą na zweryfikowanie aktualnego stanu strony i przygotowanie przez ekspertów NPROFIT listy zalecanych modyfikacji.
DODATKOWY PORADNIK DLA FIRM
W ramach zaplanowanych działań ukazały się trzy poradniki:
Agencja NPROFIT postanowiła dodatkowo przygotować specjalny poradnik „Analiza danych w kampaniach reklamowych dla e-commerce” skierowany do wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć działalność w branży e-commerce.
Fundamentem sukcesu kampanii w Internecie jest poprawny pomiar danych oraz późniejsza ich interpretacja, z czego nie każdy zdaje sobie sprawę. Wiąże się to z ryzykiem podjęcia błędnych decyzji już na początku działań. Błędów można jednak uniknąć. Czytelnicy poradnika opracowanego przez Beniamina Mrówczyńskiego, kierownika działu reklamy Agencji NPROFIT, zdobędą wiedzę z zakresu konfiguracji pomiaru danych, poprawnej ich interpretacji i właściwej optymalizacji kampanii.
Warto śledzić stronę https://nprofit.net/pl/badzwidoczny/, na której będą zamieszczane informacje dotyczące II edycji kampanii.
Organizator kampanii
Agencja NPROFIT (nprofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEO. Od ponad 11 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając w zakresie marketingu internetowego, oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocji w mediach społecznościowych.
Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli zestawienie najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym Agencja NPROFIT znalazła się już po raz piąty.
NPROFIT przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne, jak i ogólnopolskie inicjatywy.
Partnerem kampanii jest Collegium Da Vinci.
Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym. W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd jest ona pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.
W ofercie uczelni są studia I i II stopnia, studia podyplomowe oraz szkolenia. Ciekawe kierunki studiów są tworzone we współpracy z pracodawcami i ponad 200 partnerami biznesowymi.
Collegium Da Vinci przyświeca siedem zasad życia i nauki Leonarda da Vinci, które prowadzą do odkrycia i pełnego wykorzystania własnego potencjału. Najważniejsza z nich jest ciekawość, która popycha do ciągłego rozwoju.