RSS

Aktualności

  • Wednesday, 19 February 2014r. Informacje

    Informacja dotycząca zgłaszania reklamacji do GPK Sp.z o.o.

    Szanowni Odbiorcy,
    przerwa w dostawie wody, która wystąpiła w dniach 17.02.2014r i 18.02.2014r na terenie miejscowości Kłaj oraz w części zachodniej Targowiska była spowodowana awarią (uszkodzeniem) sieci wodociągowej w rejonie MOP Stanisławice. W trakcie ponownego napełniania sieci wodociągowej, doszło do zmącenia (zabrudzenia) podawanej wody, w wyniku czego część Odbiorców objętych rejonem awarii mogła otrzymywać przez pewien okres czasu wodę o pogorszonych parametrach jakościowych. Informujemy, że ewentualne reklamacje z tego tytułu, Odbiorcy usług mogą zgłaszać do Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.  w trybie § 68 i § 69 REGULAMINU DOSTARCZANIA WODY  I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW. Regulamin można pobrać ze strony www.gpkklaj.pl  zakładka „AKTUALNOŚCI - Nowe regulacje formalno-prawne”.

    Zarząd GPK Sp. z o.o.

Galeria